PRODUKTY SZYTE NA ZAMÓWIENIE. CZAS REALIZACJI DO 14 DNI ROBOCZYCH. WYSYŁKA NA TERENIE POLSKI ZA 0 ZŁ.

Uruchamiamy zamówienia indywidualne z użyciem tkanin chustowych Klienta!

Listy zapisów zostały otwarte! Zapraszamy.

Kochani, z przyjemnością chciałabym Was poinformować, że w roku 2020 zamierzamy ponownie uruchomić opcję składania zamówień indywidualnych. Dobiegający końca rok 2019 minął nam pod znakiem rozwoju sklepu internetowego, który w obecnym momencie działa już dobrze i zapewnia nam ciągłość pracy. Pora więc iść krok dalej. Jakie mamy plany na 2020? Najkrócej ujmując: duże i złożone. W dużej mierze będą skupione na powrocie do „offline’u” oraz ciągłym rozwoju w sieci. Ogólnie mówiąc:

  1. Stworzenie przestrzeni dla zamówień indywidualnych – to jeszcze przetestujemy w tym roku, punkt ten omówię szerzej nieco dalej.
  2. Uruchomienie warsztatów szycia w mojej pracowni – w bardzo kameralnym, wręcz indywidualnym wymiarze.
  3. Rozwój projektu Rękodzielna Polska.
  4. Uruchomienie kursów online.

Dziś skupię się na punkcie pierwszym, ponieważ jest to istotny element do wdrożenia, który najpierw chcę przetestować w nieco zmienionej formie. Zamówienia indywidualne funkcjonowały u nas przez lata, jednak by mogły funkcjonować obecnie (obok kilku innych projektów równocześnie), muszą mieć nieco bardziej zautomatyzowaną i zdyscyplinowana formę. Dlatego na nowo zbudowałam procedurę i zasady, na jakich będzie to funkcjonować w roku 2020.

Inaczej – to znaczy jak?

Przede wszystkim tylko za pośrednictwem naszej strony internetowej. Niestety nie jest dla mnie wykonalne, by na obecnym etapie spędzać wiele godzin dziennie na komunikatorach czy też w social mediach, każdemu z osobna odpowiadając na podobne pytania, wyjaśniając wszystko i przedstawiając ofertę. Dlatego wszelkie niezbędne informacje zebrałam na stronie internetowej – w jednym miejscu, opisując wykonywane przez nas modele tak szczegółowo, jak to konieczne. W naszym sklepie, w zakładce „na zamówienie” będzie dostępna pozycja, w której umieszczę dostępne terminy na realizację zamówień indywidualnych. Spośród nich możesz „rozwinąć listę”, wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie i zarezerwować go.

Dla moich Klientów został także opracowany i udostępniony wzornik skór naturalnych i ekologicznych, spośród których mogą wybierać (niektóre są dostępne u nas zawsze, mniej typowe tylko przy większych zamówieniach) kolorystykę pasującą do ich własnych skrawków chust, które zamierzają powierzyć mojej pracowni do przeróbki na wybrany produkt. Zdjęcia zamieszczone we wzorniku, są wykonane w świetle białym, bez obróbki w zakresie nasycenia barw, kontrastu, jaskrawości. Dołożyliśmy wszelkich starań, by były one jak najbardziej realistyczne. W tym miejscu musimy zaznaczyć także, że rozbieżności kolorów wynikające z indywidualnych parametrów i ustawień odbiornika (monitora, telefonu), na których zdjęcia są oglądane, są od nas niezależne i nie ponosimy za nie odpowiedzialności. Skóry naturalne i ekologiczne oraz tkaniny z naszych wzorników są dla nas dostępne u naszych lokalnych dostawców, którzy zapewniają nam ich odtwarzalność. Nie gromadzimy zapasów u siebie, kupujemy surowce dopiero w momencie zaistnienia potrzeby (czyli złożenia zamówienia przez moich Klientów). Zarządzanie zasobami zgodnie z ideą „less waste”, pozwala nam w sposób odpowiedzialny planować procesy produkcji bez nadmiernej emisji odpadów i śmieci. To dla mnie ważne, wierzę, że dla moich Klientów także – skoro powierzają mi upcycling swoich tkanin, które mają swoją historię i przetwarzamy je, by nadać im nowe życie.

Poniżej w kilku punktach zebrałam najważniejsze zagadnienia dotyczące składania zamówień indywidualnych. Zasady te zostały także wpisane w Regulamin.

  1. Wybierz model produktu, który Cię interesuje – podstawowy opis i wizualizację znajdziesz na infografikach, jeżeli potrzebujesz więcej szczegółów, to znajdziesz je na podstronach “przewodnika po produktach“. Podane  wymiary skrawków są orientacyjne i obliczone dla wzorów nie wymagających dopasowania lub centralnego/symetrycznego wycięcia wzoru. W przypadku gdy wzór wymaga dopasowania (np. koronki) lub centralnego ułożenia (np. Kurpie, Koguty, gdzie motyw folkowy należy wyciąć tak, by był w centrum produktu), wymiary potrzebnych skrawków mogą być większe. Na infografikach znajdują się także ceny wykonania produktów. W niektórych przypadkach mogą się one różnić, jeżeli np. wybierzesz znacząco droższy surowiec lub umówimy się na pewne modyfikacje (np. dodatkowe kieszonki, podszycia wodoodporne czy wszywanie odblasków itp.). Jeżeli zaistnieje taka okoliczność, podam Ci pełną wycenę indywidualnie.
  2. Określ kolorystykę dodatków dla Twojego produktu (czyli kolory skór, ekoskór jeżeli wybrany produkt je zawiera lub paska i zamka w przypadku nerek w całości chustowych). Nasze zasoby możesz obejrzeć w tym katalogu. Jeżeli nie masz konkretnego pomysłu, wystarczy napisać ogólnie : “czernie”, “brązy”, “szarości” itp, odcień dobiorę na miejscu. Podszewki oraz rodzaje zamków dobieram adekwatnie do wybranego produktu wg swojego doświadczenia.
  3. Miej proszę świadomość, że nie mamy u siebie hurtowni z tymi surowcami, sprowadzamy je dopiero gdy zajdzie potrzeba od naszych sprawdzonych, lokalnych dostawców. Nie gromadzimy nadmiernych zasobów, staramy się działać w duchu “less waste”, o czym pisałam wyżej.
  4. Skóry i ekoskóry używane w naszych produktach są wysokiej jakości. Kraje produkcji: Polska, Francja, Włochy, Niemcy.
  5. Jeżeli wybrałaś już model oraz kolory i zarezerwuj termin. Informacje, które chcesz mi przekazać napisz w uwagach do zamówienia lub napisz do mnie maila bezpośrednio po złożeniu rezerwacji. Zawrzyj w nim także informację wzorze chusty (jak nazywa się wzór i która strona chusty ma być umieszczona na wierzchu produktu jako “prawa”).
  6. Swój skrawek chusty, który chcesz mi powierzyć do przeróbki, wyślij do mnie tak, by znalazł się u mnie nie później niż 2 tygodnie przed Twoim terminem szycia. To ważne, ponieważ muszę zorganizować dodatki i zaplanować pracę. Pozostała część kwoty zostanie pobrana po wykonaniu usługi. Jeżeli możesz wyślij przesyłkę do paczkomatu BBI06N (Cieszyńska 176) lub kurierem InPost. W przesyłce załącz kartkę z informacjami takimi jak : imię,nazwisko, numer zamówienia (rezerwacji), dzięki temu zidentyfikuję Twój skrawek (czasami w procesie odsprzedaży skrawków przychodzą one do mnie z innych adresów niż adres zamawiającego). Jeżeli możesz, daj mi znać o przesyłce – nr listu przewozowego do śledzenia. Dzięki temu, będę wiedziała, że skrawek leci do mnie i mam go wypatrywać.
  7. Opłata za rezerwację terminu jest formą zadatku. W przypadku rezygnacji lub niedostarczenia skrawka materiału na czas, jest on bezzwrotny. Nie przekładamy terminów i nie przenosimy ich na inne osoby.
  8. W przypadku mojego opóźnienia wynikającego z przyczyn niezależnych ode mnie (choroba uniemożliwiająca pracę, awaria kluczowych maszyn, inne siły wyższe) zostaniesz niezwłocznie zawiadomiona/zawiadomiony i zostanie zaproponowany najbliższy możliwy termin realizacji.
  9. Nie praktykujemy rezerwacji terminów bardzo odległych w czasie, dlatego lista dostępnych terminów na dany miesiąc będzie pojawiała się początkiem miesiąca poprzedzającego (np. Lista terminów marcowych zostanie opublikowana początkiem lutego).
  10. Zastrzegam sobie prawo do odmowy przyjęcia zlecenia w wyjątkowych przypadkach i zwrot kosztów rezerwacji.
  11. Przyjęliśmy zasadę, że 1 rezerwacja = 1 produkt (jeżeli zamierzasz zlecić nam uszycie większej ilości rzeczy – skontaktuj się ze mną, ustalę dla Ciebie indywidualny termin lub zarezerwuj kilka terminów).
  12. Jeżeli zarezerwowałaś np. dzień 8 lutego 2020, oznacza to, że tego dnia zaplanuję wykonanie usługi dla Ciebie. Zależnie od tego jak złożony produkt wybrałaś, jego wykonanie zajmie mi różna ilość czasu (dzień lub dwa). Oznacza to, że wyślę go do Ciebie 9 lub 10 lutego. Po wykonaniu usługi otrzymasz ode mnie wiadomość oraz link do opłacenia pozostałych kosztów pomniejszonych o uiszczoną wcześniej kwotę rezerwacji. Zamówień indywidualnych nie wysyłamy pobraniowo.
  13. Zależy mi na pracy ze zdecydowanymi osobami. Jeżeli nasze zasady i regulamin nie są dla Ciebie akceptowalne, to w pełni szanuję to. Jednak są one konieczne by móc realizować usługi na odpowiednio wysokim poziomie i sprostać oczekiwaniom naszych Klientów oraz zapewnić organizację pracy w firmie.
  • Pamiętaj, że dla zamówień powyżej 200 zł wysyłka jest gratis.
  • Do produktów wykonanych ze skóry naturalnej dodajemy breloczki-chwosty w prezencie.
  • Istnieje możliwość skrócenia chusty, jeżeli pozyskany z niej skrawek służy do dalszej przeróbki u nas.

W razie potrzeby skontaktuj się ze mną 🙂 najlepiej poprzez mail kontakt@plasun.pl lub formularz w zakładce “kontakt”.

There are no comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

.

Wpisz czego szukasz i kliknij ENTER

Koszyk

Brak produktów w koszyku.