Szanowni Klienci! Uruchomiliśmy listę rezerwacji na indywidualne chustoszycie!

(Jeżeli chcesz zamówić indywidualnie model torby z naszych tkanin, którego aktualnie nie widać w naszym sklepie, to nie musisz rezerwować terminu – wykonamy go poza kolejnością w ciągu 3 do 7 dni roboczych)

Szczegółowy opis znajdziesz poniżej.

By dowiedzieć się więcej o  naszych produktach, kliknij tutaj, przeniesiesz się do przewodnika po produktach, w którym znajdziesz szczegóły dotyczące ich budowy i wymiarów. Obejrzysz także przykładowe zdjęcia i ich prezentację na sylwetce dla lepszej wizualizacji wielkości.

O tym jak składać zamówienia indywidualne, polegające na pracy z tkaninami powierzonymi przez Klienta, napisałam w tym wpisie na blogu. Zarys zasad znajdziesz także poniżej na tej stronie.

Jeżeli zapoznałaś/zapoznałeś się już z tymi treściami i jesteś zdecydowana/zdecydowany zarezerwuj swój swój indywidualny termin TUTAJ.  Lista dostępnych wolnych terminów na dany miesiąc będzie publikowana początkiem miesiąca poprzedzającego (czyli np terminy wolne w marcu zostaną udostępnione początkiem lutego). O dodatkowych zapisach będziemy informować za pośrednictwem newslettera oraz na Facebooku oraz Instagramie.

Czym jest zamówienie indywidualne, polegające na pracy z użyciem tkanin powierzonych przez Klienta?

Tego typu zamówienie polega na tym, że Klient zamierzający powierzyć nam swój materiał do przerobienia (fragment chusty lub całą chustę), wybiera model widoczny w “przewodniku po produktach“, określa preferowaną kolorystykę na podstawie wzorników skór naturalnych i ekologicznych widocznych w naszych zasobach (tutaj) i rezerwuje dogdny dla siebie termin z listy dostępnych terminów (widocznych tutaj).  Następnie po złożeniu rezerwacji w komentarzu do zamówienia lub w osobnym mailu, należy wysłać nam komplet informacji niezbędnych do prawidłowego zrealizowania usługi. Tkaninę prosimy dostarczyć nam nie późnej niż 14 dni przed zarezerwowanym terminem. Prosimy o przesłanie jej najlepiej przesyłką do paczkomatu lub kurierem.

Kochani, z przyjemnością chciałabym Was poinformować, że w roku 2020 zamierzamy ponownie uruchomić opcję składania zamówień indywidualnych. Dobiegający końca rok 2019 minął nam pod znakiem rozwoju sklepu internetowego, który w obecnym momencie działa już dobrze i zapewnia nam ciągłość pracy. Pora więc iść krok dalej. Chcemy zaoferować Wam system składania zamówień indywidualnych za pośrednictwem strony internetowej)

Poniżej w kilku punktach zebrałam najważniejsze zagadnienia dotyczące składania zamówień indywidualnych. Zasady te zostały także wpisane w Regulamin.

  1. Wybierz model produktu, który Cię interesuje – podstawowy opis i wizualizację znajdziesz na infografikach, jeżeli potrzebujesz więcej szczegółów, to znajdziesz je na podstronach, podlinkowanych w opisie produktu. Podane na nich wymiary skrawków są orientacyjne i obliczone dla wzorów nie wymagających dopasowania lub centralnego/symetrycznego wycięcia wzoru. W przypadku gdy wzór wymaga dopasowania (np. koronki) lub centralnego ułożenia (np. Kurpie, Koguty, gdzie motyw folkowy należy wyciąć tak, by był w centrum produktu), wymiary potrzebnych skrawków mogą być większe. Na infografikach znajdują się także ceny wykonania produktów. W niektórych przypadkach mogą się one różnić, jeżeli np. wybierzesz znacząco droższy surowiec lub umówimy się na pewne modyfikacje (np. dodatkowe kieszonki, podszycia wodoodporne czy wszywanie odblasków itp.). Jeżeli zaistnieje taka okoliczność, podam Ci pełną wycenę indywidualnie.
  2. Określ kolorystykę dodatków dla Twojego produktu (czyli kolory skór, ekoskór jeżeli wybrany produkt je zawiera lub paska i zamka w przypadku nerek w całości chustowych). Nasze zasoby możesz obejrzeć w tym katalogu. Jeżeli nie masz konkretnego pomysłu, wystarczy napisać ogólnie : “czernie”, “brązy”, “szarości” itp, odcień dobiorę na miejscu. Podszewki oraz rodzaje zamków dobieram adekwatnie do wybranego produktu wg swojego doświadczenia.
  3. Miej proszę świadomość, że nie mamy u siebie hurtowni z tymi surowcami, sprowadzamy je dopiero gdy zajdzie potrzeba od naszych sprawdzonych, lokalnych dostawców. Nie gromadzimy nadmiernych zasobów, staramy się działać w duchu “less waste”, o czym pisałam wyżej.
  4. Skóry i ekoskóry używane w naszych produktach są wysokiej jakości. Kraje produkcji: Polska, Francja, Włochy, Niemcy.
  5. Jeżeli wybrałaś już model oraz kolory i zarezerwuj termin. Informacje, które chcesz mi przekazać napisz w uwagach do zamówienia lub napisz do mnie maila bezpośrednio po złożeniu rezerwacji. Zawrzyj w nim także informację wzorze chusty (jak nazywa się wzór i która strona chusty ma być umieszczona na wierzchu produktu jako “prawa”).
  6. Swój skrawek chusty, który chcesz mi powierzyć do przeróbki, wyślij do mnie tak, by znalazł się u mnie nie później niż 2 tygodnie przed Twoim terminem szycia. To ważne, ponieważ muszę zorganizować dodatki i zaplanować pracę. Pozostała część kwoty zostanie pobrana po wykonaniu usługi. Jeżeli możesz wyślij przesyłkę do paczkomatu BBI06N (Cieszyńska 176) lub kurierem InPost. W przesyłce załącz kartkę z informacjami takimi jak : imię,nazwisko, numer zamówienia (rezerwacji), dzięki temu zidentyfikuję Twój skrawek (czasami w procesie odsprzedaży skrawków przychodzą one do mnie z innych adresów niż adres zamawiającego). Jeżeli możesz, daj mi znać o przesyłce – nr listu przewozowego do śledzenia. Dzięki temu, będę wiedziała, że skrawek leci do mnie i mam go wypatrywać.
  7. Opłata za rezerwację terminu jest formą zadatku. W przypadku rezygnacji lub niedostarczenia skrawka materiału na czas, jest on bezzwrotny. Nie przekładamy terminów i nie przenosimy ich na inne osoby.
  8. W przypadku mojego opóźnienia wynikającego z przyczyn niezależnych ode mnie (choroba uniemożliwiająca pracę, awaria kluczowych maszyn, inne siły wyższe) zostaniesz niezwłocznie zawiadomiona/zawiadomiony i zostanie zaproponowany najbliższy możliwy termin realizacji.
  9. Nie praktykujemy rezerwacji terminów bardzo odległych w czasie, dlatego lista dostępnych terminów na dany miesiąc będzie pojawiała się początkiem miesiąca poprzedzającego (np. Lista terminów marcowych zostanie opublikowana początkiem lutego).
  10. Zastrzegam sobie prawo do odmowy przyjęcia zlecenia w wyjątkowych przypadkach i zwrot kosztów rezerwacji.
  11. Przyjęliśmy zasadę, że 1 rezerwacja = 1 produkt (jeżeli zamierzasz zlecić nam uszycie większej ilości rzeczy – skontaktuj się ze mną, ustalę dla Ciebie indywidualny termin lub zarezerwuj kilka terminów).
  12. Jeżeli zarezerwowałaś np. dzień 8 lutego 2020, oznacza to, że tego dnia zaplanuję wykonanie usługi dla Ciebie. Zależnie od tego jak złożony produkt wybrałaś, jego wykonanie zajmie mi różna ilość czasu (dzień lub dwa). Oznacza to, że wyślę go do Ciebie 9 lub 10 lutego. Po wykonaniu usługi otrzymasz ode mnie wiadomość oraz link do opłacenia pozostałych kosztów pomniejszonych o uiszczoną wcześniej kwotę rezerwacji. Zamówień indywidualnych nie wysyłamy pobraniowo.
  13. Zależy mi na pracy ze zdecydowanymi osobami. Jeżeli nasze zasady i regulamin nie są dla Ciebie akceptowalne, to w pełni szanuję to. Jednak są one konieczne by móc realizować usługi na odpowiednio wysokim poziomie i sprostać oczekiwaniom naszych Klientów oraz zapewnić organizację pracy w firmie.
  • Pamiętaj, że dla zamówień powyżej 200 zł wysyłka jest gratis.
  • Do produktów wykonanych ze skóry naturalnej dodajemy breloczki-chwosty w prezencie.
  • Istnieje możliwość skrócenia chusty, jeżeli pozyskany z niej skrawek służy do dalszej przeróbki u nas.

W razie potrzeby skontaktuj się ze mną 🙂 najlepiej poprzez mail kontakt@plasun.pl lub formularz w zakładce “kontakt”.

Wpisz czego szukasz i kliknij ENTER

Koszyk

Brak produktów w koszyku.